lördag 13 november 2010

Deghög

Ännu en afton där jag är en hostig deghög i soffan. Ingen vacker syn tyvärr.... Men det blir lätt så när jag har lagt mesta energin på jobbet. Det finns just nu inte outsinliga reserver på det området.

Vi såg på det utmärkta programmet "Så mycket bättre". Riktigt sköna tolkningar av låtar och bra porträtt av människorna bakom dem. Nice:) Sandelin är väl den som känns mest "tom". Han upplevs som dem minst konstnärliga och ändå divigare än många. Det är lite sorgligt på ngt sätt, vuxen kille som har fokuserat mer på att vara "stjärna" än att utvecklas som person. Jag minns att jag son tonåring tyckte att han var jättesöt....... Skam är vad jag känner över det idag. Men man vet ju inte allt som tonåring.... Jag trodde även att Karate Kid-killen var snygg.....hello!!!! Kan inte ha varit klok.

Är verkligen tröttheten personifierad just nu... Gissar att jag somnar framför fotbollen.

godnatt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: