söndag 21 november 2010

Pyssel

Gillar att pyssla om naglarna då och då. Har en liten arsenal av prylar som går åt för att förstärkningen ska vara snygg ytterligare en tid:)




Livet var enklare förr skulle nog en eller annan säga, då naglarna fick leva sitt eget liv... Well allt jag har att säga är att en del samlar på frimärken, en annan driver upp pelargoner, jag pysslar med mina naglar. Det är väl en ny form av terapi. För ett par år sen pärlade jag som hobby. Tyckte att det var mycket rogivande. Men det var nog mest innan jag började blogga. Jag har en del pärlprylar kvar om andan skulle falla på igen. Är nog lite av en periodare. Tur att jag inte är så svår på spriten....

Blev stressigt till simskolan idag. Jag hade fikat i kyrkan idag så vi blev sena med det mesta. Åt dock en mindre hälsosam lunch med Fam Ö på Pizza Hut, men det var gott och trevligt. Tänker inte få ångest för det.

Medan jag såg dottern simma flera längder i Farstahallen passade maken på att bränna lite flis på skjortor i FC. Hmm. Han uppskattar tydligen servicen som en slipad säljare ger... Ingen plånboksvänlig kombination. Tur att han inte hinner shoppa så ofta. Sonen passade på att inhandla ytterligare ett lasersvärd.., hur många behöver en liten gosse??

Jaja, helgen är nu över och morgondagen hägrar med min ledighet:). Det är jag värd! Hahaha. Får se till att göra lite nytta. Kanske bak av nya lussebullar och adventsfix?! Japp så får det bli. Lina - advent, 1-0.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: