lördag 16 april 2011

Ansvarets sidor

Då kom den första större utmaningen. Min chef är på semester(då leker jag chef)och en kollega ringer(i förrgår på min lediga dag)och meddelar att hon har blivit sjukskriven 2 månader framåt fr o m måndag. Ett antal pass behöver fyllas förstås, vi måste alla offra lite, så där rök min semesterdag annandag påsk. Jag insåg ganska omgående att den var körd eftersom en av de schemalagda dessutom hade lagt ut sitt pass till högstbjudande - utan napp.... Jag är dock supertacksam att påskafton löste sig. Då hade hela min lediga påsk rasat. Jobbet måste ju snurra.... Och med två ganska nya i gamet är det ju bara att ta sitt ansvar. Tur att vi har fått in två väldigt bra personer som har lärt sig det viktigaste väldigt fort.

Trots detta gillar jag ändå när det blåser lite. Jag gillar att kunna lösa problem:).

På en lagom nivå. Öff kåårs.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: