måndag 25 april 2011

Sommarvärme - liiite tidigt med tanke på klädseln..

Är på väg till jobbet efter en grymt skön morgon i solen. Hade gärna varit ledig idag, men det blev inte så. Det är verkligen sommarvärme så jag trotsar etiketten och jobbar i kjol trots att jag inte har fått ngn som helst färg på bamylbenen ännu. Jag vet hur varmt det blir på jobbet när det är sommar ute.
Som tur är är jag vuxen nog att inse att få bryr sig om hur jag ser ut. Om någon blir bländad glömmer de det snart, i den här stan finns det så många märkligare saker att se:) The beauty of living in hufvudstaden!!

Helgen i Örebro var jättenice. Lugna dagar med fantastiska vänner och ovanpå det - sol!! Vi hann även titta förbi mina föräldrar på hemvägen.
Nu tillbaka till verkligheten.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: