lördag 30 april 2011

Valborg kom snabbt i år. Och tursamt nog på en lördag:) svårt annars att hinna till ngn brasa. Nu är det ju inte jag som kräver brasor, men men.

Nu ska jag hinna jobba lite först. Efter gårdagens otroligt lugna dag är min energinivå inte på topp dock, men jag gissar att det blir andra bullar idag.

Är lite låg just nu, gissar dock att det finns naturliga förklaringar. Är ju helt bisarrt, men bara att acceptera. Jag vet ju att det går över.

Den här veckan blev lite stressig, ingen lugn ledig dag alls. Igår kväll när jag kom hem var resten hos en granne(som var gräsänkling). Helt otippat valde jag att stanna hemma, hur ofta händer det? Efter ett tag kom dottern hem och höll mig sällskap. Mysigt. De andra blev inte så sena heller. Det är otroligt att man blir så trött när det är lugnt på jobbet. Tacka vet jag en härligt hektisk dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: