onsdag 6 april 2011

Kvällskvist

Alltid när ngn snäll granne har tagit hem barnen är det stört omöjligt att hinna stänga butiken i tid. Då väljer en och annan kund att spatsera in och ställa allsköns frågor en minut i 7....
Samma kund skulle säkert "bara titta" om det var blanka eftermiddagen. Well, andra dagar då jag inte är stressad, då kan butiken vara ödslig och man bara väntar på att kl ska gå. Vad är det för sätt?!?

Murphys lag mina vänner, Murphys lag.

Annars har det på många sätt varit en utmärkt dag. Vi har sålt bra och vi hann packa upp hela leveransen:). Bara en sån sak.

Har dock inte suttit många minuter, så jag gissar att jag kommer att krascha i soffan hyfsat snart. Måste bara få kidsen i säng först. Har maken tur har de inte hunnit somna när han dyker upp. Han landade för ca 15 min sedan.

Imorrn ska en kollega öppna själv för första gången. Jag börjar kl 12. Kan bli spännande. Tror dock att hon kommer att klara det utmärkt! Annars ringer hon väl:).
Vi får väl se.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: