tisdag 12 april 2011

Ser verkligen fram emot påsken. Vi är ovanligt länge lediga samtidigt hela familjen och vi ska åka till Örebro och hälsa på våra goda vänner Fam B:)

Jag och frun i huset har faktiskt känt varandra hela långa livet och var i stor mån varandras stöd under tonåren. Synd bara att de ännu inte har känt huvudstadens rop och flyttat hit. Barndomsvänner växer inte precis på träd. Och speciellt inte sådana som på många sätt delar samma historia och bakgrund.

Någon gång ska/måste vi(jag önskar starkt i alla fall) återvända tillsammans, återvända till landet som ändå har format mycket av dem vi är. Ska vi säga om 5 år??!(detta kallas att så ett frö)

Sommarens lilla Danmarkstripp är nu bokad. Maken har faktiskt fixat allt i år, vilket jag uppskattar! Vi ska ju lite terapeutiskt bo på samma hotell som han brukar bo på under sina resor, dock tänker jag mig att resten ska vara semester:)

Nu är det dags för lite jobb.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: