onsdag 29 december 2010

Garderobsryck!

Maken har fått ett utmärkt ryck och rensar i sin garderob. Själv har jag tydligen inte tillräckligt många lediga dagar i kroppen för att uppbåda en liknande energi.....

Känner mig lite däven. Och imorrn är det jobbdags igen. Well, det är bara att bita ihop. Brukar ju ändå kännas helt ok när jag är där. Hade dock inte varit helt fel med lite mer julledigt. Så jag också orkade ta tag i garderoben.... Vi har dock fullt upp med röjning på jobbet... Vill helst ta det lite lugnt och njuta av den lilla julledighet jag har.

Vardagen kommer att kicka igång med full kraft snabbare än man är beredd på. Nya utmaningar vad gäller vårt livspussel.

Orkade i alla fall dammsuga huset idag. Det får man väl ändå något litet pluspoäng för.

Nej, måste försöka gaska upp mig.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: