söndag 19 december 2010

Hektisk helg....och snöskottning på det.....

Är smått utslagen i soffan. Helgen har varit hektisk men väldigt trevlig också. Igår var det 40-årsfest efter jobbet! Sköndals-vännen DB bjöd på finfest med oxfilé och annat gott. Väldigt kul kväll. Jag var tyvärr ganska ur slag av min förkylning men höll ut till strax före midnatt. Bra beslut där eftersom det var tidig uppstigning idag, då sonen skulle vara med på julspelet i kyrkan.
Det blev en tre mig men hysterisk tillställning sen snabbt hem för framskottning av bilen. Hur mycket snö kan det komma??? Det är ju helt sjukt! Vi fick fram bilen i tid för dotterns simskoleavslutning. Verkade dock inte som att så många lyckats med det...., i dotterns grupp brukar de vara ca 10, idag var de 3 st..

Väl hemkomna blev det major snöskottning, maken tog taket och jag tog garageuppfarten. Var inte direkt pigg efter det. Ett vrak är vad jag är.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: