måndag 27 december 2010

Hade flyt...

.....och hann med tåget precis. En ren vinst eftersom jag redan i tanken räknat med att få ta det senare tåget(det utan någon eg marginal). Nice.

Hade svårt att skynda mig eftersom jag på ett löjligt vis fortfarande har träningsvärk sen jag i förrgår kväll/natt spelade intensiv pingis samt brottade ner ett antal gladiatorer på PS3 Move..... Helt sjukt vad slut jag var! Och svettig. Definitivt en hälsosammare form av tv-spel. Även dottern klagade på värk här och där igår:). En utmärkt julklapp till familjen alltså!

Igår kväll såg vi sen Toy Story 3 hela familjen. Väldigt rolig och nästan otäckt spännande. Och svulstig eftersom de drar på stråkarna så kopiöst att man lätt sitter och fulgråter(som JS så fint uttrycker det) i slutet. Det är pinsamt att gråta till animerad film. På något sätt känns det värre. Verkligen.

Nu är det dags att jobba lite:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: