lördag 4 december 2010

Lördagsnöjen

Nice dag på många sätt:). Sov hyfsat länge, kidsen gick upp själva och kollade på Barnkanalen. Vi hann städa en del innan vi och resten av stan åkte till Sickla där sonen skulle gå på kalas på Andys lekland. Dottern ville också haka på så vi löste biljett för henne, jag parkerade mig med de andra trevliga föräldrarna medan maken gick en liten shoppning-runda på egen hand. Jag kommer att klara av min julhandling på måndag så jag offrade mig att sitta och chitchatta och dricka latte:). Han klarade även av ett par julklappar så det var bra!

Väl hemma fortsatte städandet och som tur var kom Fam N lagom för att AN kunde ta över matlagningen;). Han är bra på sånt. Vi får passa på att ses innan nykomlingen N behagar dyka upp. Det kan ju i princip sätta igång när som helst. Jag och CN passade även på att boka in bio på tisdag, lika bra. Vem vet när hon hinner gå på bio nästa gång. Vi ska se Harry Potter och Dödsrelikerna 1, till barnens förtret. Men jag tycker att det räcker att de får se den på dvd sen. Sonen får ändå inte se den på bio så han klagar i o f s inte.

Imorrn åker maken på konferens med jobbet. I år verkar det bli Södertälje, en sann Metropol....har för mig att de åkte till Rom nåt år. Det var bättre förr tydligen...



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tina sa...

Vi som har varit i Dubai med jobbet hamnar på Djurgården i januari...