fredag 3 december 2010

Sovdags

Borde sova, absolut. Verkligen, är dock lite upp i varv. Men ändå seg på ngt sätt....

Märkligt. Är lite stressad över att tiden liksom mest rullar på och ändå hinner man inte riktigt med som man vill. Men allt känns ändå ok på ngt sätt och även det är lite oroande, att jag inte är så stressad som jag tänker mig att jag borde vara...... Well! Jag kanske har börjat gå lite mer med "flowet"?? Vore kanske bra.

Några som inte gick med flowet idag var noll-koll-damerna/tanterna i bassängen imorse...... Det brukar vara karlarna men idag var det mitt eget kön som låg och plaskade lite lagom mitt i och stoppade upp trafiken. Ibland undrar jag om de verkligen simmar eller om de bara sakta flyter fram i svallvågorna av oss som verkligen motionerar??!!!! Frustrerande! Man håller höger och lör om när det behövs. För att simma i mitten måste man vara i princip snabbast. Annars blir men en trafikpropp. Ingen rolig person. Verkligen. Skärpning.

Sovdags!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: