tisdag 7 december 2010

Midnatt råder....

.....inte riktigt än, men jag kom hem till ett tyst hus. Alla sov fastän klockan inte var mer än strax efter 22! Ja barnen hade jag inte förväntat mig skulle vara vakna, men kanske maken ändå. Men, men! Han är säkert trött efter hotellvistelsen i Södertälje, tur att han får komma hem och vila upp sig.

Jag åkte hemifrån när han kom med T-banan till FS. Det blev lite stressigt att hinna till bion så CN fick ta egen bil och köpa ut biljetterna. Självklart hamnade jag bakom ngn idiot som kröp fram i 40-50 på 70-väg. Säkert någon som bara hade sommardäck....., blev i alla fall sjukt frustrerad(Fredrik - du har min fulla förståelse). Och det var en Saab som puttrade fram. En 95.., hur är det möjligt?? Jag hann fram till slut i alla fall. Väldigt trevligt var det, även om jag inte gillar två-delade historier om inte båda kommit ut förstås(då gillar jag det verkligen)!! Nu blir vi hängande i luften tills nästa och sista filmen behagar ha premiär.

Nej, det är nog lika bra att även jag går och lägger mig. Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: