måndag 14 mars 2011

Efter att idag ha sett "en unge i minuten" kan jag än en gång konstatera att mina förlossningar varit overkligt smidiga. Minns att jag dock inte tyckte att det var särskilt roligt när det var dags för sonen och jag insåg att jag faktiskt hade förträngt hur ont det faktiskt gör. Med dottern var jag så förvånad över hur fort det gick att och att jag hade klarat det att jag lurade i mig själv att det inte var då farligt. Kom surt efter gången efter. Men det har ju gått fort båda gångerna och hur ont det än gör så måste det ju ändå vara en fördel att det är snabbt avklarat!

Dottern är mycket intresserad av programmet så jag har spelat in det. Hon hävdar att hon gärna vill se det för att förbereda sig mentalt......(den meningen lär hon ju ha hört någon av sina föräldrar säga..;)
Hon älskar de flesta dokumentärer som handlar om familj(familjen Annorlunda), sjukhus(112-på liv och död) och allt som har med livet att göra. Lite kul ändå:)

Nej nu måste jag sova!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tina sa...

Imponerad av V att hon tittar på sånt, känns så vuxet och moget. Kram till dig

Lilla Li sa...

Hon blir 9 i år, inte så liten längre:). När jag var 9 läste jag ganska "vuxna" böcker och kände mig ganska stor, hahaha! Märkligt!
Kram