onsdag 9 mars 2011

Hoppas att solen skiner så här härligt imorrn med. Ser verkligen fram emot att få utmana ödet i Rommes backar:)

Det ska verkligen bli kul att se hur mycket som sitter i från förra året(nu pratar jag främst om barnen, jag och maken har nog kvar det mesta av våra redan bristfälliga kunskaper i utförsåkning, dvs vi är lika usla som sist)

Den största utmaningen är nog ändå att komma upp i tid, få med sig allt och inte komma sist till bussarna.... Jag vill helst inte sitta längst bak och det vore trevligt om vi i familjen kan sitta tillsammans. Och ytterligare ett plus om de som sitter närmast är folk vi gillar. Ja, det är inte lite man kräver;)

Först ska jag dock hinna jobba idag och ikväll får vi ta tag i allt som måste vara klart tills imorrn. Gissar att jag kommer att vara lite sliten på fredag. Men det får det vara värt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

F. Timeus sa...

Ska försöka fixa sol tills imorgon, men jag kan inte lova nåt. Borlänge är lite opålitligt liksom, du vet. ;)
Men jag hoppas ni får en härlig dag här i dalom och hälsa maken så mycket. Don't break a leg!