torsdag 31 mars 2011

Våren efterlyses

Ok våren, nu är det dags. Orkar inte med mer kyla för denna säsong. Vintern har varit så sjukt lång, jag har glömt hur det känns när solen värmer. På riktigt.


Well, idag skiner solen. Det är en bra början. Tulpaner ger en falsk men fin känsla av vår.
Det får duga för idag.

Btw nudlarna uppskattades(om inte folket ljög förstås....), ännu ett par människor har fått ta del av sanningen om nudlarnas hierarki. Sedan måste man förstås inte älska dem, men man bör se/känna och uppskatta skillnaden. Det är bara det jag vill ha sagt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst vill man ha sol och värme nu!?!! Längtar så efter det!
Vore kul att testa dina nudlar nån dag, har aldrig ätit "riktiga"!
Ha en bra dag!
Kram Gunilla

Tina sa...

Tror jag har smakat de där nudlarna någon gång, men tyvärr minns jag inte. Jag har inte ätit så mycket goda nudlar. Imorgon är det april, det är väl ändå en vårmånad?! :)

Lilla Li sa...

Haha! Har ni missat de sanna nudlarna? Well, de finns att köpa i asiatiska småbutiker;) jag får lägga uppbinder påhitt de ska se ut! Effekten är störst för dem som ändå äter nudlar och sen de som äter dem av ekonomiska skäl fast de kanske hellre äter ngt annat...
Kram på er!