torsdag 14 januari 2010

Har äntligen kommit igång med träningen igen! Tänkte varva simning och rodd så att jag inte tär så hårt på samma delar i och med att jag ofta tränar 3 dagar i rad under en vecka. Idag blev det simning och det var en fröjd att jag i princip kunde simma utan att vare sig simma om någon eller bli omsimmad! Inte ofta det sker. De segaste gubbarna var inte där idag! Yeayhhh!

Har en plan att promenera med grannbrudarna efter att barnen har lagt sig! Det är bra för fläsk och gemenskap! Jag har ofta sällskap med granne CP(initialer, inget annat) och det är ett bra sätt att få lite energi efter de ofta tärande morgonrutinerna..... Det är ju en ständig kamp att få upp ungarna(inga morgonmänniskor precis) och få dem presentabla och utfodrade i tid varje morgon.....ett väntande sällskap gör hela skillnaden ibland.

Sonens födelsedag närmar sig med hast, kan inte förstå att jag upplever mig så steget efter just nu, eller kanske inte efter men inte före heller. Känner mig lite stressad mest hela tiden, men det kan vara mer än känsla än ett faktum. Oavsett vilket är framförhållning och balans att föredra. Om man nu får välja...... Makens ständiga resor till Arboga hjälper väl inte till, men vem vet hur länge det varar....

Jag är i alla fall ledig i helgen, vilket är trevligt. Funderar på om vi ska gå på bio med barnen, vi får se. Dottern ska ev på ett kalas kl15 på lördag så det beror på om vi kommer upp i rimlig tid på morgonen;-) På söndag blir det kyrkan, ska bli kul, har jobbat och varit på annan ort sista tiden så det var ett tag sen. Ser verkligen fram emot det! Blir nog mycket folk:-)

Nu börjar det bli dags att natta barnen. På återseende.

1 kommentar:

Tina sa...

Duktig du är med träningen, ser fram emot den dagen.... Trevlig helg! Kram