tisdag 19 januari 2010

Jag är verkligen förvånad över min vilja att tatuera mig. Jag är verkligen jättesugen och tillbringar en del tid på att fundera på motiv och placering.....Man kan ju fundera på om detta beror på en ålderskris eller nåt. Jag inbillar mig(i enfald skulle säkert någon säga) att det handlar om ålder men kanske inte pga av kris utan att jag börjar veta mer vad jag vill. Att tatuera mig skulle mest vara en rolig grej, inget allvarligt, och av den anledningen är jag heller inte rädd att göra en. Placeringen skulle även vara sådan att den bara skulle synas på badstranden i princip så jag tänker mig att få borde ta illa vid sig.

Jag har en idé som skulle symbolisera både Thailand och min tro och som samtidigt skulle kunna bli snygg! Tanken är att den skulle visa delar av mig som inte är direkt synliga men som är väldigt viktiga för mig, delar som påverkar mitt liv mer än många kanske tror.
Det är lite typiskt mig att snöa in så väldigt när jag fått en idé....men vi får väl se om det blir något:-).
Kommer antagligen älta detta ett tag....

3 kommentarer:

Tina sa...

Jag blir också lite förvånad, men nyfiken på vad det kan bli för symbol ;-)

Carolina sa...

Just nu är jag inne på en ichtus-fisk och orcideer i asiatisk stil, har sett lite stilar på nätet jag gillar. Vi får se om idén håller i längden.

Tina sa...

Ja, den är nog inte så dum.