söndag 17 januari 2010
















Så har lillasysyter blivit 30....vart är livet på väg??? Otroligt. Trevlig fest var det i alla fall, fick träffa lite folk jag bara hört talas om samt släkt jag inte sett på länge! Trevligt! Blev lite sent(och då gick jag nästan först), kom med en T-bana hem strax för 2....hade flyt faktiskt, låg i min säng kl 3. Hittade ett gäng skjortor i maskinen hemma som jag var tvungen att hänga upp så det hann jag också. Ja, det var ju ingen som tvingade mig mer än jag själv förstås, men det kändes fel att låta dem mögla där....


Sen blev det kyrkan idag på fm. Trevligt, dock inget fika tyvärr. Kompenserade bortfallet av gemenskap med att plocka med mammorna L och M med barn hem på lite mat! Nice. Söndagsstek byttes ut till spagetti och köttfärssås. Vi hade nog inte haft någon stek ändå tyvärr. Vi glömde rådjursbitarna vi fick hos svärföräldrarna.....inte bra! Det finns nog inget godare är rådjursstek! Det fårbli nästa gång.
Imorrn är det dags för dottern att ta vaccinspruta nr 2 vilket hon verkligen ser fram emot(det är helt sant), en sådan gång känns det bra att vara ledig på måndagar:-) Imorgon är det också dags för sonens första simskoledag, vilket känns väldigt spännande. Förhoppningsvis är han på rätt humör:-). Rapport kommer.

2 kommentarer:

Tina sa...

Såg bilderna på FB oxå, kul. Förstår inte vad vuxna alla ser ut.... Roligt att det var en lyckad fest, Fia verkar helnöjd och det är ju det viktigaste. Ha nu sköna lediga dagar hemma. Kram

Anonymous sa...

Jag vet. Oroväckande..../Lina