söndag 21 augusti 2011

Då var det dags för inventering igen....Crazy! Men förhoppningsvis har jag det under kontroll. Börjar få in snitsen, känns det som.
Ska försöka få till det mesta imorrn. Barnen är hemma m maken pga planeringsdagar på skolan, så varken hämtningar eller lämningar står på agendan. På tisdag är det jag är hemma med dem, så imorrn är dagen då det mesta måste göras... På torsdag är det kontroll, på onsdag går bi leverans....

Nämnde jag att min chef är på semester? Det betyder att jag är chef/ansvarig. Sweeeeet!

Annars har vi hängt m grannen tvärsöver fre och lör-kväll. Vi har spelat kort - eller vi kanske ska säga att jag har spöat dem alla i Gin Rummy. Såå trevligt. Brukar inte alltid vinna annars, men just nu verkar jag vara i ett flow. Let's keep it that way!

Om någon undrar över vår panna så kan jag meddela att jag stängde av den igårkväll när den blinkade och luktade bränt. Gissar att det är dags att ta ett definitivt beslut.

Blir nog borrning. Få rekommenderar ngt annat.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: