torsdag 26 maj 2011

Lite fredagskänsla denna torsdag!

Är på väg hem efter att ha träffat en god vän! Trevligt att ses och uppdatera sig om vad som pågår i våra liv. Just nu kanske mitt är mer stabilt. Vem vet om rollerna är ombytta en annan gång.

Inventeringen idag gick utmärkt. Så härligt med tanke på att jag ändå var ansvarig för det projektet. Inte ett fel upptäcktes och jag vet inget som inte är korrekt;). Första gången. Lite lycka faktiskt.

Imorrn är jag ledig. Sonen ska äntligen få klippa sig, han har tjatat i en månad.... Vi ska även storhandla, det börjar verkligen se tomt ut i kylen.

Vi är flera på jobbet som har tagit tag i "beach 2011", vem vet om det blir något eg resultat men det är ändå vettigt att begränsa vad man unnar sig.....
Då är det bra att storhandla lite så att det finns lite fler vettiga saker att välja på. Vi motiverar varandra i alla fall! Alltid något!

Annars ser jag fram emot en lugn och ledig fredag innan helgjobb. Ovanligt men välkommet!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: