måndag 16 maj 2011

Måndag

Det tål att sägas igen. Maj är verkligen en späckad månad. Nu börjar inventeringen på jobbet också.... Hoppas att årets blir smidig. Märkligt nog går det aldrig att förutspå.

Kort jobbdag idag. Skönt eftersom jag hinner se barnen lite mer, dock hinner jag sällan det jag vill på jobbet... Svårt att hålla balansen.

Cyklade med barnen till skolan idag:). Liiite läskigt faktiskt, den rullar sjukt fort, så jag får bromsa hela tiden... Den är dock bra i uppförsbackarna, så lätt att det inte är ngt problem att cykla hela vägen. Har faktiskt aldrig tänkt på att cykelns vikt har något m saken att göra! Lite korkat inser jag, men jag får bjuda på det.

Skulle dock behöva fixa lite med växeln, är dock ute på hal is där, bör nog lämna in den. Kanske ska se till att få en stänkskärm bak också...

Well, först får vi se hur mycket det faktiskt cyklas i sommar... Har inget bra trackrecord där... Hehe

Jobbdags:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: