torsdag 18 april 2013

Det bästa

....med att dottern har börjat på Ågesta Ridskola är deras utmärkta café!
Avnjuter en riktigt god hemmagjord morotssoppa med vitlöksbröd!

Sonen valde att stanna hemma, han orkade inte följa med.
Just nu går hon på Hästis, men efter sommaren är det dags att börja på P1. Då kan jag sitta här och fika/äta samtidigt som jag tittar på lektionen! Lysande koncept!

Det bästa är också att dottern ha hittat något hon gillar. Det är viktigt, särskilt när hon har en liten velig gen som gör sig påmind titt som tätt.

En annan bra sak är att det faktiskt har börjat bli vår! I min rabatt kommer det upp några små envisa rackare! Vilka överlevare!!! Jag har ju gett dem minimalt med förutsättningar.

Jag behöver sol nu! Det bästa vore om sommaren kom för att stanna. Det vore absolut det bästa.

Ok, det är en riktigt bra dag.



Inga kommentarer: