måndag 22 april 2013

Mer bästa!

Stans godaste sallader finns på Lima Deli på Åsögatan!! Så fantastiska!

En annan skön känsla är att få ha en riktigt bra säljdag! Lite galet att det ger så mycket energi. Men mycket handlar det också om att det då har varit ett kul möte med en kund! Jag gillar ju när kunden tycker att det är roligt att handla!

Jag jobbar på att inte låta min glädje påverkas alltför mycket av yttre ting, men ibland är det saker som uppstår som alltför lätt kan tynga en dag. Det är en sak om det är stora och verkligt jobbiga saker. Då bör det påverka. Men det är ofta onödiga saker som hänger kvar. Saker som inte är värda den vikt jag ger den.

Människorna i min närhet är det bästa:). Uppskattar verkligen gemenskapen som det ger. Särskilt när det inte bara är yta, utan när vi vågar släppa på fasaderna och verkligen ser varandra!

NCIS är definitivt något av det bästa! Blir lite varm o hjärtat nästan:).

Lite bästa-saker helt enkelt!!

Inga kommentarer: