fredag 26 april 2013

Påverkan - den positiva varianten.

I morse fann jag mig plötsligt bestämmandes att jag skulle ta en joggingtur i samband med att jag följde med barnen till skolan.
Jag har inte sprungit på många år.... Men uppenbarligen slog det slint idag.
Misstänker att det är @lillahavet som har påverkat mig med allt sitt springande, trots att jag inte eg alls tror att jag eg gillar det.

Något jag dock gillar sämre är att inte ha ngn kondition, så det har väl grott lite i mig och idag var tydligen dagen då jag sprang mina första metrar. Vi får se hur länge det varar. Litar inte helt på min uthållighet. Det lär inte bli mer än högst ett par el ngn gång i veckan.

Det är lite konstigt hur man ändå påverkas. Komiskt, men i detta fall bra. Det kunde ju ha blivit så att jag i stället låtit mig manipulerats till att köpa en onödigt dyr handväska! Men det finns tid för det än.

Måste kanske bara gro lite längre..

Eller är det bara så att ångesten inför Beach2013 (lite sent dock) snarare gjorde sig påmind?

Hur gick det då? Jag sprang i 18 min sen gick jag i 33. Så totalt blev det väl några kilometer. Min räknare var inställd på miles. Måste justera det.

Om nu galenskapen skulle slå till igen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra där! Jag har börjat springa med,något jag Aldrig gillat men,,,,nu tycker jag faktiskt det är skönt! Så nu laddar jag för vårruset i Halmstad:-) Gött att man kan förnya sig lite! Ha det! Kram Åsa Bäckman