måndag 21 december 2009

Idag tog jag tag i en sak som jag har försökt skjuta ifrån mig...., en strålkastarlampa hade gått sönder(sedan nån vecka tillbaka) och jag hade hoppats att maken skulle känna kallelsen:-), men julen närmar sig och tiden tryter....
Jag började med att åka till Biltema(inte precis en butik jag känner mig hemma i), hade vägarna förbi när jag ändå skulle till Coop Forum. Hittade rätt lampa och tänkte att jag kanske hade gjort mitt. Finns den hemma är det lättare för maken att fixa det, men så tänkte jag att jag ju ändå måste försöka. Och efter lite fipplande(tur att jag köpte 2 st för säkerhets skull) satt den på plats och fungerade!

Nu ska jag nog eg inte blogga utan snarare slå in lite julklappar.....så det ska jag göra!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Vilken kvinna, du har mkt i ditt register du!! Imponerande!!
Vi lämnar in bilen för sånt vi, jag har slutat att förvänta mej att min man ska ta sig tid till det.... å jag vill inte ens försöka! Därför blir jag impad av dej, wow!!