måndag 7 december 2009

Seg idag, blev lite för sent igår. Fastnade framför LAink, tatuerare i LA. Ibland är en tatuering sååå snygg, men den är ju verkligen fast för alltid.......programmet är kul i alla fall! Ingen behöver dock oroa sig för att jag skulle tatuera mig......jag gissar att jag aldrig skulle hitta en jag skulle vilja ha för evigt, samt att jag antagligen inte skulle vilja betala för vad det skulle kosta att göra en riktigt snygg.....men jag kan förstå att man börjar, särskilt om man befinner sig i den miljön. Det svåraste verkar dock vara att veta när man ska sluta......det finns många exempel på det:-)

Efter kyrkan igår åt vi lunch med fam H och därefter trotsade vi elementen(alla undrar varför) och promenerade till Gamla Stan och dess julmarknad. Barnen är ju så otroligt sällan och strosar i city så det kändes som ett tillfälle trots regnet. Jag var genomfrusen och blöt när jag gick på julbord med jobbet på kvällen. Jättegott(många kräftor blev det), men som vanligt blev jag alldeles för mätt....Borde inte ha ätit lunch....

Vad hände med snön? Borden det inte singla ner små frostiga flingor vid det här laget? Inte ens frosten fick stanna kvar....Men det positiva med det hela är förstås att det inte är halt på vägarna, har bara ett par julklappar kvar, hade tänkt lösa det denna vecka! Alltid skönare att köra om det inte är halt.

Pepparkaksbaket i lördags var också jättetrevligt, många pepparkakor blev det! Som vanligt lär vi inte äta upp dem alla.

Inga kommentarer: