fredag 18 december 2009

Uppehåll

Åh en dag utan skottning, känns fantastiskt! Barnvaktar Sköndalvännernas barn i afton. Väldigt enkel sak då alla sover sött och innan dess har de i princip skött sig själva. Maken är ute med jobbet så jag har det väldigt fridfullt. Skönt att vara inomhus när det är så kallt ute. Tjejerna var dock ute en lång stund och lekte i snöhögen! Så härligt att de tycker om att vara ute i snön. Grabbarna höll sig inne och tittade på Mio, min Mio, de var inte alls sugna på att gå ut och frysa.

Nu kom barnens föräldrar och plockade upp dem, så nu borde väl jag gå och lägga mig, men det är alltid lika svårt. Är dock ganska trött, så snart blir det nog av. Ska jobba imorrn, vi har en hel del omflyttningar kvar att göra även om vi kom en bra bit idag.

Oj nu somnade jag till, dags att sova säger kroppen. Godnatt!

2 kommentarer:

elisabet_bergander sa...

Sköndalsvännerna uppskattade verkligen barnvaktandet. Risken finns att vi återkommer när det är dax för julbord nästa år med...

Carolina sa...

Det ser vi fram emot:-)