onsdag 8 september 2010

Filminspelning

Är ganska trött efter en heldag med allt det vanliga och sen lite filmning på det. Syster yster gör en liten film om våra föräldrars Thailandsjobb och med i denna film finns även jag med. Sp idag har jag bidragit med jobbilder samt miljöbildet hemma plus en intervju.... Må jag inte klippas om till monster i filmen....

Well, skulle idag ha velat avrunda med ett vänner-avsnitt, men inser att klockan verkligen är för mycket. Verkligen.

Nervsammanbrottet är på intet sätt bortblåst, det befinner sig bara i viloläge just nu, blossar nog upp igen vilken dag som helst.
Hann knappt se maken idag, han kom han hälsade, han somnade:) han är stressad han med stackarn....

Well, lika bra att jag sover jag med....


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tina sa...

KRAM!!!

PS. Gillar tunikar :)

Tina sa...

tunikan ska det såklart stå.