onsdag 8 september 2010

Kvinna på gränsen till nervsammanbrott....

Vad är det som plötsligt ligger som tungan på vågen och gör att man känner att gränsen är nära på nådd? En enskild sak är det sällan i mitt fall. Ofta blir det en skitsak för mycket.
September har börjat så.... Mycket på många fronter. Well, när vi kommer till de viktiga sakerna är allt väl och det är ju skönt. Det är bara jobbsituationer som eskalerar...., och eftersom det är tidsmässigt en stor del av livet påverkar det mer än man vill.

Jag fungerar inte bra under prestationspress. Jag gör bäst ifrån mig som underdog. Utmaningar som inte är i stunden stressar och låser mig. Irriterande egenskaper verkligen. Gissar att en förmögenhet i terapi skulle kunna justera något av problemet. Man blir inte klok på sig själv alltid...

Ok, ny angriper vi den här dagen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

Du är bäst, glöm aldrig bort det. Och även väldigt snygg, för att vara på gränsen till ett nervsammanbrott! :)