tisdag 14 september 2010

Kreativiteten flödar inte helvilt här precis... Känner att mina inlägg börjar ta formen av kattskit som en annan bloggare jag känner skulle uttrycka det..... Känns inte bra.

Hade ledig fm idag, en del skulle kalla det sovmorgon, men om man har kids som ska till skolan kan man ju inte direkt snoooza vidare, utan får snällt kliva upp ändå. Det resulterar i en ledig fm som idag ändå blev riktigt bra! Hann med att dammsuga hemmet samt städa badrummet(tråkigt men viktigt), tvätta en tvätt och hänga densamma(definitivt bra, man vill inte komma efter med tvätten alt komma på vid midnatt att den inte är hängd..) som belöning såg jag ett "Vänner"-avsnitt innan jag promenerade till FC och hämtade ut mina nyklackade skor(tråkigt men bättre än att skorna pajar i förtid).

Trots denna effektivitet hann jag ta ett simpass på Forsgrenska innan jobbet. Ibland flyter det på. Idag var bassängen dock ganska igenkorkad av flytande degklumpar..... Simmar man sakta håller man sig till kanten....det har inte alla förstått..

Enda missen i dagens planering var att jag glömde matlådan hemma i kylen(kunde dock ha glömt den på diskbänken, det hade varit värre), så jag blev tvungen att äta kyckling m cashewnötter från orchide istället:).

Nu måste jag snabbt som ögat hämta kidsen hos grannen och få dem i säng. Liiite sent, men det får bli så ibland... Hoppas på bättre lösning i oktober. Det är inte bra att tära på grannarnas välvilja för mycket.

Det blir skönt med soffläge i afton:).



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: