torsdag 2 september 2010

Frukost på sängen:)

Barnen är verkligen engagerade i arrangerandet av det obligatoriska morgonfirandet vid högtidsdagar:)




Som mor blir man varm i hjärtat av tisslandet och ljudet av storasysters förmaningar till lillebror:). För dem är traditioner orubbliga och överraskningsmonentet viktigt!





Dagens presenter blev fantastiskt trevliga(särskilt efter lite regi av mig som inte vill bli superöverraskad)! Pandora-halsbandet kan varieras i det oändliga på ett smart vis, det är bara att önska sig fler delar i olika mönster och färger och kombinera efter tycke och smak:)
Jular, födelsedagar och Mors dag är räddade!

Barnen hade t o m klätt på sig själva innan de "väckte" mig, det är ju en fantastisk present i sig.

Idag firar jag även med att återgå till simningen före jobbet efter sommarens uppehåll:). Ska bli jätteskönt!

Hoppas på en tom bassäng dagen till ära! Gissar dock att det inte är något man kan kräva:(.

Köpte en top/tunika häromdagen som jag tog idag, dottern älskade den, maken var mer tveksam....
Svårt ibland att veta vem man ska lyssna på. Jag löser det genom att tycka själv och sympatisera med den som passar
min egen åsikt mest:) idag vann jag och dottern. När det gäller kläder är maken ganska konservativ.....( ja inte amish-konservativ...) Men han vänjer sig!


- Posted using BlogPress from iPhone

3 kommentarer:

Tina sa...

Mysigt! Snyggt halsband. Stor kram här också på födelsedagen. Grattis!!!

Anonym sa...

Fint halsband. Jag har ett armband jag använt väldigt mycket! Lägg ut bild på tunikan, tack! Man blir ju så nyfiken! :)

/Ellinor

Lilla Li sa...

Nu är den skrynklig och det är mörkt:) den kommer!