måndag 27 september 2010

Svacka

Har lite för lite energi just nu. Ligger lågt och samlar på mig vad som ev blir över efter en dag. En och annan tycker nog att jag får skylla mig själv eftersom jag har gått upp på heltid. Det bjuder jag på. Men jag vill jobba heltid, har jobbat deltid i över 8 år. Under den tiden var jag också föräldraledig totalt i närmare 3 år. Jag tycker inte att det självklart är jag som ska gå ner i tid, inte hela tiden.
Well, denna veckan stannar maken i landet i alla fall:). Dock är det inte alltid en garanti för mindre jobb...., men med 3 hämtdagar denna vecka gör vi vad vi kan!

Saknar min vanliga energi:(

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tina sa...

Ja, det finns mycket som kan ta vår energi. Hoppas du blir lite påtankad snart. Stor kram till dig