fredag 10 september 2010

För det är jag värd




Kaffe från jobbet och en enligt reklamen sockerfri, nästan fettfri yogurtglass från 7eleven. Väldigt nice även om man undrar vad glassen egentligen innehåller??? För om det varken är fett eller socker, vad är det då??? Protein? Det hade de väl skrutit med i så fall?
Borde forska i det där....

Men nu äter jag och firar att fm gick bra och att jag ändå fick ur mig det jag ville ha sagt och det utan att vare sig grina eller fega ur! Nu mår jag mycket bättre oavsett vad som händer!

Mitt schema i oktober är sååå bra. Kommer att underlätta vårt liv avsevärt, eftersom jag kan hämta barnen mån - onsdag, vilket i sin tur betyder att maken kan glädja sina kollegor i Danmark och Finland mer:). Well, dags att jobba lite till! Nu är lunchen slut!

2 kommentarer:

Tina sa...

Grattis, vad härligt. Ha nu en skön helg på härliga Hjälmargården. Kram

Lilla Li sa...

Det ska vi:) tack!