söndag 5 september 2010

Zzzzzzzz

Är skönt nerbäddad i sängen. Är lite lagom mör efter dagens utflykter. Maken har dragits in i svärmors släktforskning. Jag orkar inte riktigt. Kör hellre lite "Angry birds", kalla mig gärna ytlig.
Intresset hade nog varit större om det var min släkt det handlade om:) men orkar inte riktigt med det heller. Jag vill kanske hellre leva i nuet.

Efter svampplockningen(som resulterade i 1 l kantareller och 3 l trattisar)gick jag och barnen en tur till affären - trodde vi.... De stänger 18 på lördagar! Det höll på att bli katastrof då vi i svampyran lovat barnen chips till kvällen...
Krisen avvärjdes då vi hittade lilla jourbutiken som turligt nog sålde extradyra chips och allt annat man kan behöva. Simglasögon t ex. Det kan ju komma väl till pass ....

Är så trött, men det är tråkigt att sova.. Tror dock inte att jag klarar att läsa utan att somna...

Zzzzzzzzzz....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: