tisdag 28 maj 2013

Mot Århus - vårens kick-off

Så är det dags för en flygresa igen. Jag gillar resor, jag gillar flygplatser - drygt bara själva flygandet som gör mig lite stressad. Eller snarare oron för att resan inte ska fortgå enligt plan - det är stressande. Jag vet ju att det är högst otroligt att det inte skulle gå enligt plan, men det finns ju ingenstans att ta vägen. Flyktvägarna är ju starkt begränsade.

Dock hindrar det mig inte från att flyga  - alls. Vilket jag är glad för. Men jag är alltid lika lättad när jag välbehållen har klivit ur planet igen.

Oron är mer hanterlig om jag flyger hyfsat ofta. Gissar att se mängden plan starta och landa hjälper min hjärna att fatta statistiken något. 

Men som tur är kom jag välbehållen fram idag! 
Efter en väldigt inspirerande och fullspäckad dag är det dags att sova några timmar innan det fortsätter imorrn!

Inga kommentarer: