onsdag 29 maj 2013

Fullmatad

Då är man fullproppad med inspiration, intryck och deadlines. Som vanligt är sommaren en massiv utmaning. Väggar skall målas, hyllor ska bytas och kreativitet skall flöda likt Niagara.

Det är otroligt roligt men vissa dagar också otroligt jobbigt! 

Men jag har höga förväntningar på allt nytt. Nya katalogen kommer att bli grym.

Nu när jag vet att sommaren blir tuff så är det skönt att veta att vi åtminstone 1 vecka får släppa allt och åka till värmen. Kroatiens sol är bokad för att ge mig energi för sluttampen.

Nu ska jag bara överleva hemfärden så att jag kan briefa min kollega imorrn. 

Annars så uppskattar jag glädjen i hotellfrukosten som ingår i denna typ av utflykter! De informativa skyltarna kanske inte är höjden av fashion men det är humor!


Inga kommentarer: