söndag 12 maj 2013

Röj i hus och hjärna

Ok, just nu rusar saker runt lite fort, då hinner man inte med allt. Känner just idag att vårt hem är eftersatt. Så många småtrådar vi borde ta tag i. Hm.
Känslan kan också komma av att det är dags att rensa och stressen jag känner är energin som behövs för att sätta igång. Tror att jag ska välja den känslan. Har dock inte varit ledig så mycket denna veckan så en del av frustrationen kan bottna i att jag ser det men inte hade energin att göra något åt det i fredags när jag var ledig.... 
Nästa vecka är ev mer lämplig då jag har ledig helg. Det är inte alltid lätt att tolka sin egen hjärnas signaler. Men kan jag välja spår så gör jag det!

Blev i alla fall av med lite av sonens bilar igår när MK m familj kom och hälsade på! Väldigt trevligt att de ville ta den lilla omvägen när de ändå skulle till Skavsta senare på kvällen. Alltid kul att träffas, det blir verkligen inte ofta. Men möjligheterna är ju större nu när de bor i Arboga.

Nu är det dags för jobb igen. Hoppas på ett bra avslut på den här veckan! Solen skiner visserligen, men nåt litet matbord kan man väl ändå komma in och köpa?!

Vem vet om jag kanske orkar röja lite i skåpen när jag kommer hem!





Inga kommentarer: