lördag 25 maj 2013

The Blind Side - bättre än fotbollen!

Ikväll har vi inget bokat, vi har ingredienser till smothies och solen skiner  ännu! Känns väldigt nice.

Det kan hända att maken och sonen vill se fotbollen(Dortmund - Bayern München  tror jag). Men då väljer jag The Blind Side på en annan TV. 

The Blind Side - vill slå ett slag för den filmen! Har du inte sett den, passa på ikväll. Den går på 4:an. En riktig feelgood-film som bygger( och inte vara med fragment) på en sann historia. Sandra Bullock gör sin bästa roll ever!

Det finns många filmer som ger bitter eftersmak, men denna gör mig glad på riktigt. Utan att vara mjäkig.

Well, nu har jag gjort vad jag har kunnat. 

Nästa vecka hägrar kick-off i Danmark. Ska bli kul att träffa alla, och det ska bli väldigt kul att höra om alla nyheter som kommer framöver! Säga vad man vill men Bolias ledning är inspirerande, innovativ och grymt driven! Det är alltid kul att åka dit.

Men glöm inte The Blind Side ikväll!



Inga kommentarer: