måndag 20 maj 2013

Zzzzzzzeg

Då vaknar man upp till en ny vecka, en vecka då en hel del saker bör ske, både hemma och på jobbet. Det bör ske eftersom det annars ökar på bördan de andra veckorna som ligger framför,då det verkligen är fullt....

Men börjar jag veckan med att få lite saker avklarade så känns resten av veckan bra mycket lättare. Det hjälper ju inte att gräva ner sig i ett hål(konstigt talesätt - lockar ju otroligt lite) och hoppas att allt har löst sig självt lite mirakulöst. Det är lika bra att göra som vanligt; kavla upp ärmarna och börja jobba!

Kanske kan jag hitta lite extra energi här på T-banan. Man hittar det på de mest oväntade ställen. 

Jag får annars energi när jag känner att saker faller på plats - när saker blir gjorda, så det bästa är ju att helt enkelt börja beta av listan. 

Om allt vill sig väl har jag mer energi i kväll efter jobbet än nu innan. 

Vi får se



Inga kommentarer: