lördag 21 augusti 2010

Efter festen

På hemväg efter supertrevlig em hos Fam H som firade 35x2!!!





Så många trevliga människor var där och det var sådär nice som det bara blir ibland när man hinner sitta ner och prata lite:)

Barnen har studsat stutsmatta trots regnet, så de är lite småblöta..., vi andra valde altanen - under tak. Ja barnen kanske inte hoppade när det precis regnade, men efteråt.... Det räckte...

Nu blir det lugna hemmet! Kan behövas:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ju en av dom som gärna kommenterar....
Så;
* Trist med sonens arm, hoppas det funkar bra för honom att ha den gipsad.
* "Notebook"-filmen tyckte jag oxå mkt om. Underbar film.
* "Hypnotisören" gillade jag oxå. Ska hugga in på nästa bok snart.
* Trevliga grannar är värt hur mycket som helst. Vi är oxå välsignade med goa grannar även om dom bästa av dom alla nu har flyttat...

Jag fortsätter läsa dina inlägg flitigt. Det är ju nya inlägg jämt, du är ihärdig - vilket jag gillar!
Kram Gunilla

Lilla Li sa...

Tack! Jag har bättrat mig sen det funkar från iPhonen:).
Roligare på det sättet!
Tack för att du fick mig att kolla upp inställningarna, hade ingen aning om att "anonym" knappen inte var med längre!!