tisdag 31 augusti 2010

Har uppenbarligen haft fullt upp idag eftersom jag inte har gjort ett enda inlägg idag....

Har haft en dag i ärendenas tecken, och lite shopping blev det också. Willys förärades ett besök då vårt kylskåp och städskåp allt gapade något tomma. Frysen var hyfsat full.

Jag hann även förbättra miljön genom att slänga 4 kassar med blandad återvinning(pantade även på Willys). Vet inte om miljön i o f s blev så mycket bättre direkt men jag kände mig ändå lite duktig....

I Farsta C hade jag hoppats på att hitta skojigt erbjudande på Clinique, men icke:(. Måste ha missat höstens kampanj.

Efter dagis hoppade vi fotbollen och träffade barnen J med mamma och barnen Ö med pappa hemma hos de senare. Mycket trevligt med lite vardagsgemenskap.

Imorrn väntar monsterleverans, lika bra att förbereda sig mentalt.
Även maken väntas hem imorgon, det kräver dock ingen mental förberedelse:)

Har drabbats av huvudvärk, frågan är om det beror på för lite kaffe eller PMS ???? Spelar det någon roll eg? Jag kan ju förstås prova om kaffe hjälper.....

Sova tidigare kan vara ett annat bra trick har jag hört, dock sällan prövat i mitt liv. Och ikväll börjar "The mentalist" så det blir inte onödigt tidigt ikväll heller!

Dagens nyhet är i alla fall att min svåger A har joinat Facebook!!! Väldigt oväntat men väldigt roligt! Vem vet han kanske blir dess mest hängivne medlem:). Vi får se!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: