torsdag 5 augusti 2010

Glosögd

Japp, nu sitter jag på/i T-banan igen, sista morgonen på länge som jag behöver gå upp i ottan i onödan.... Idag kommer några danska chefer för att säkerställa att vi hunnit med allt vi ska.... Ja, vad tror vi, kommer vi att ha klarat det? Troligen inte, vi förbereder oss på det värsta och detta trots att vi har jobbat som små blå i mer än 2 veckor. Men det är väl alltid så kan jag tänka mig. Vi är nöjda med mycket, men inte allt, och nu kan vi inte göra så mycket mer.

Ska bli intressant att se om skivan jag brände ner fungerar i spelaren vi köpte. Om den klarar mp3 har vi 10 h musik utan avbrott. Jag hoppas, hoppas, hoppas. Annars är det bara gör om, gör rätt som gäller. Den fungerade i datorn hemma i alla fall.

Såg "Flyga drake" härom dagen när barnen sov över hos grannarna. Boken är helt fantastisk och filmen var också väldigt bra(inte alltid de lyckas). Jag grät en hel del, men mer på det lugna viset. Historien är djupt mänsklig och berör delar av mig som jag kanske helst gömmer undan. En för huvudpersonen utlämnande berättelse som jag tror vi alla kan relatera till. Rekommenderas!

Inga kommentarer: