torsdag 26 augusti 2010

Puuuuhhhh

Inventeringen avklarad, ingen katastrof, vi klarade oss bra, lättnad infinner sig.

Väl hemkommen hittade jag uttröttad make sovandes medan sonen trodde sig hinna se en hel film kl 20:00.....
Vi fick ta honom ur villfarelsen, det blev en kvart som kompromiss.

Vi ser inte mycket av svärfar m polare. Hoppas att de inte lider för mycket i stugan..... Det är ju liksom inte höjden av bekvämlighet...

Dagens kändisbesökare i butiken: Petra Nordlund(igår var det Lasse Anrell).

En thailändsk kund kom in för att visa upp mig för sin bror som kommit för att hälsa på henne under några månader.... Hon tycker att det är skojigt med en blondin som kan prata thai....
Hennes bror kanske inte trodde på henne.... Jag anses kanske vara ett freak - haha!

Vi får hoppas att hon inte försöker gifta bort mig med brorsan.....



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ja du, den där Lasse...Trevlig prick, men lite av en kuf. Det viktigaste var väl ändå att han köpte nåt.

Har du "dagens kändis" som återkommande ämne i bloggen? Det kanske man borde ha. Men det är ingen match om man inte tar smygbilder också...

Lilla Li sa...

Haha, jag har inte haft det på det sättet, men har nog nämnt om ngn varit inne:) jag har svårt att motivera korttagning.., skulle skämmas ögonen ur mig om jag blev avslöjad....