onsdag 25 augusti 2010

Jobba

Jaha, det blev en lång ledighet p g a sonens lilla olycka. Men nu är det dags att jobba igen. Jag slapp inventeringskvällen igår, men är på väg in lite tidigare idag för att fortsätta.. Inventering är inte det roligaste! Föredrar att sälja en soffa eller två:)

Jag har nu hämtat mig efter gårdagens kadaverrensning och solar mig i glansen av uppmuntrande kommentarer! Någon illvillig skulle ju kunna tro att jag fabricerat hela storyn för att få uppmärksamhet, men den personen får gärna komma och undersöka vår soptunna som ingen ännu har tömt....
Det känns som att sophämtningen sköts lite hur som helst nuförtiden, lite när de känner för det, typ.

Sonen blev äntligen klippt igår i alla fall. Insåg att jag var novis på området barnklippning, trodde i min enfald att de skulle tvätta håret på gossen. Det blev dock inget med det då barnen tydligen inte når upp, så hon fick klippa med grus och allt....
Ändå har de mage att ta 290 kr!!! Ska leta reda på en billigare till nästa gång, med eller utan motorcykel!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: