lördag 28 augusti 2010

Soft em hemma med familjen

Idag känns det fantastiskt skönt att vi har en tom lördagkväll framför oss - bara familjen.
Imorrn när jag precis kommer hem från jobbet åker maken till Arlanda för att åka till Danmark igen... Denna gång till onsdag kväll...
Då passar vi på att umgås:)






Maken och barnen spelar TV-spel och jag bloggar:) utmärkt fördelning eftersom jag och TV-spel inte är gjorda för varandra. Singstar - absolut, men lemmings, lego starwars, lego Harry Potter och dylikt Göte sig icke besvär.....






Men om det räcker att jag sitter i samma rum är jag på:)

Vi kan skylla det hela på min dåliga(för att inte säga usla) koordinationsförmåga och brist på intresse...
Det är för många knappar på kontrollerna och för kort tid att hinna leta reda på rätt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: