måndag 23 augusti 2010

Uppryckning

Idag hörsammade jag äntligen våra växters rop(ingen har lyssnat på länge) och gett dem nya kompisar samt slängt dem som lämnat oss sen ett tag tillbaka.....



Denna lilla raring fick en egen plats i köket:)
Jag gillar orkidéer eftersom de påminner mig om Thailand, är ganska tåliga och fantastiskt vackra!



En lite mörkare blev inbjuden i vardagsrummet, cool färg tyckte jag(jag förstår att alla antecknar vilt).






I sovrummet slängde jag in lite vita snöbollar istället för de för de gamla uttorkade växterna. Som ni märker har denna blog utvecklats till "Mitt hem och min trädgård".....
Risken är dock överhängande att man snart kan höra nya rop från grönsakerna i detta hem.... Ska försöka lyssna bättre och vattna lite mer regelbundet... Det är ju onödigt att behöva köpa nya hela tiden:(.
Dyrt om inte annat...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: