onsdag 18 augusti 2010

Sägs vara fantastisk!

Detta är nästa bok jag ska börja läsa:



Jag har hört en hel del om den från olika håll och precis som med filmen igår har jag bara hört att den ska vara fantastisk. Den som läser får se och bedöma:)

"Hypnotisören" var bra, så bra som en kriminalare jan bli, typ. Den underhåller, men berör sällan på samma sätt som en riktigt bra roman där karaktärerna och händelseförloppen är närmare min verklighet. Men den här var ändå intressant och vi får se hur författaren/författarna går vidare med nästa bok.

Well, "En halv gul sol" är en helt annan sorts bok, ska bli intressant att ta mig an den. Med början idag.

Har precis lämnat barnen på skola/dagis och ska strax bege mig till jobbet. Det gick förvånansvärt bra att få upp kidsen imorse - vi får se om det håller i sig....., är som bekant lite pessimistisk av mig.

Det kommer en stor leverans till jobbet idag så jag lär inte bli sysslolös. Idag är också alla ordinarie tillbaka efter semestrar, ska bli kul att ses igen och uppdatera sig:)

Ses senare!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: