fredag 6 augusti 2010

Kaffe

Måste strax kliva upp och äta frukost. Min kropp vill ha kaffe, mitt huvud vill ha koffein. Är ledig idag och njuter av att inte behöva kliva upp:)
Är helt slut efter senaste veckornas hårda slit. Sådana här gånger är jag sugen på att se mig om - efter nytt jobb. Well, känslan brukar passera, vi får se.

Solen skiner idag och kvällen ska tillbringas med Fam Ö som kommit hem efter semestern:) trevlig dag helt enkelt.
Jobbar imorrn, och är sen ledig några dagar igen. Välbehövligt.

På måndag börjar barnens och makens vardag, hoppas att vi kan få upp dem i tid....

Igår hyrde vi film för första gången på länge:) vi såg Alice i Underlandet, jättebra film. Barnen gillade den båda två, den var precis lagom spännande för att de skulle sitta som på nålar:). Johnny Depp är fantastisk som vanligt!

Nej mina vänner, nu måste jag sätta på det tidigare nämnda kaffet!

2 kommentarer:

elisabet_bergander sa...

Kanske ändå dags att överväga läraryrket?! Jag har hört rykten om att du har en lärarexamen som bara väntar på att tas i bruk... ;)

Lilla Li sa...

Hahaha! Det ringer en klocka ngnstans:). Är inte helt säker på den saken... Verkar lite jobbigt.... Utom just på loven... Men vem vet jag kanske snart är redo, tror dock att det är lite glest med jobb att söka, och jag vet i te om jag kan avhålla mig ifrån att dansa på lektionstid.....