fredag 20 augusti 2010

Tv-avgift

Jag måste vara störd. Varje gång jag ser reklamen/tackfilmen(den där de sjunger offentligt för någon som då tydligen har betalat) om TV-avgiften blir jag helt rörd och tårögd...... Vad är det för fel på mig då???

Jag vet ju att jag skulle börja grina direkt om det var mig de sjöng för. Måste nog sluta betala genast för att minimera risken att fulgråta på "national television".

Uppenbarligen har jag ngn issue som jag skulle behöva tala ut med någon(professionell) om.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Tina sa...

Haha, det blir jag med. Sjunger de extra fint eller?!?! :)

Lilla Li sa...

Jag vet inte vad problemet är men det är ändå samma visa varje gång! Helt sjukt!

Ellinor sa...

Såg du på Doobedoo igår? Då va hela kören där och sjöng för de som deltog i tävlingen! :) Hi hi!

Lilla Li sa...

Åh, det missade jag:(, det kanske går i repris!